30 Ağustos 2012 Perşembe

Adını Feriha Koydum Yeni İsmi



Tüm türkiyenin merakla beklediği Adını Feriha Koydum: Emir'in Yolu dizisi sürprizleriyle yeni sezona merhaba deme hazırlıkları içerisinde. Üçüncü sezonunu da show tv de izleyebileceğimiz Adını Feriha Koydum: Emir'in Yolu daha şimdiden üçüncü sezon fragmanıyla herkesin ilgisini çekmeyi başardı. 

Önceki sezonda Adını Feriha Koydum dizisinin ana karakterlerini canlandıran feriha (hazal kaya) ve annesini canlandıran (vahide gördüm)'ün diziden ayrılmasından sonra dizinin ismi Emir'in Yolu olark değiştirildi.

Tüm otoriteler ikinci sezonda dizinin Emir'in üstünde yoğunlaşacağı konusunda hemfikir. Muhtemelen ferihanın katillerinin intikamını almak gecelerin veliahtı.Emir Sarrafoğlu'na düşecek
Sahne çekimleri ilk sezonlarda Beykent Üniversitesinde yapılmasına karşın bu sezonda sezonda üniversite çekimleri yapılmayacak

0 yorum:

Yorum Gönder